マホ

めも

(;´Д`)アー オゥー オーゥ 
けちゃっちゃじゅしゃっちゃふぁんたじっち・とぅわにしこるゆかっちゃぶらっきゅふぃおでぃっち 
うわなてぃんこにおびるすいかべいびぃ・きゃっとえんだすぃんがばーびー 
くらーくらーびーひんどぅがむーわーひー 
ざむーびーはなんばーわんいずごー・ざがーるすとっぷさきちゃっちゃっ 
ざびーちーくーびーちーくーさきちゅにべびあびー・うぃきーくーうぃきーくーうぃーきーくーにべーびーさ 
うぉほなびすたっぷすたっすなっぷふぉなべぃびぃうぇな・がっつなちゃんぴおんしっぷぜんりょうせい! 
(;´Д`)ウー ウー 
うぉほなびすたっぷすたっすなっぷふぉなべぃびぃうぇな・がっつなちゃんぴおんしっぷぜんりょうせい! 
(;´Д`)イエー 
うぉほなびすたっぷすたっすなっぷふぉなべぃびぃうぇな・がっつなちゃんぴおんしっぷぜんりょうせい! 
(・∀・)イエー!!!! 
うぉほなびすたっぷすたっすなっぷふぉなべぃびぃうぇな・がっつなちゃんぴおんしっぷぜんりょうせい! 
(・∀・)アノ ワーーーーイ×13回 

〜間奏〜 

じぃうわなてぃんこにおびるすいかべいびぃ・きゃっとえんだすぃんがばーびー 
(;´Д`)カーモン カモーーーン 
とぅばーびーざむーびーはなんばーわんいずごー・ざがーるすとっぷさきちゃっ ちゃちゃちゃちゃ 
ざびーちーくーびーちーくーさきちゅにべびあびー・うぃきーくーうぃきーくー 
(;´Д`)オー! オー! オオオー!!!!